Route gemaakt! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Roadtrip - WaarBenJij.nu Route gemaakt! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Roadtrip - WaarBenJij.nu

Route gemaakt!

Door: Joris van der Helm

Blijf op de hoogte en volg Roadtrip

21 Juni 2014 | Nederland, Pijnacker

Na een korte vergadering hebben we besloten om het volgende te doen:

Als eerste zullen wij vertrekken naar Polen waar wij Auschwitz gaan bezoeken. Hier zullen wij een overnachting zoeken, om vervolgens door te gaan naar het Balatonmeer in Hongarije.

Dit is een feestmeer waar wij een aantal nachten zullen blijven.
Hierna vertrekken wij naar Rimini in Italië om daar nog een aantal dagen te bakken op het strand en de Bimota fabriek te bezoeken.

Op 12 Juli worden wij verwacht in Lloret voor onze 8-daagse vakantie!
Hier zullen wij 8 dagen feesten om vervolgens weer in de auto te stappen en weer terug naar Nederland te rijden.

• 21 Juni 2014 - 19:27

Yv:

Mijn zege voor u en uw metgezellen, jubelend van vreugd over deze bedevaart aanstonds. Moge al uwer kuise plannen geschieden! En schroomt u niet ons hier in te lichten over nieuwe inzichten, danwel vergezichten.... of kapotte lichten... Whatever haha xD Supertof!

• 01 Juli 2014 - 12:33

Gegoruk Moprhf:

Ey ik zit nu al een uur nonstop te F5'en en er is nog steeds geen verse content. Ik vind dit belabberd. Ik hoop dat jullie eindigen in een greppel!