Papi Di Pupi, Italië - Reisverslag uit Rimini, Italië van Roadtrip - WaarBenJij.nu Papi Di Pupi, Italië - Reisverslag uit Rimini, Italië van Roadtrip - WaarBenJij.nu

Papi Di Pupi, Italië

Door: Joris van der Helm

Blijf op de hoogte en volg Roadtrip

08 Juli 2014 | Italië, Rimini

Na een nachtje gelogeerd te hebben in het Oostenrijkse krankhaus waar Joris aardig opgelapt is door Oostenrijkse zusters zijn we weer de auto ingestapt richting Italië.

De trip naar Italië is goed verlopen en Joris hoestte bijna niet meer, wat toch wel erg fijn is. Eenmaal aangekomen in Italië op de zwaar verlepte Maximum camping kwamen we er al gauw achter dat de camping vol met Nederlandse jongeren zat van Beachmasters en GoFun.

Na het draaien van wat keiharde hardcore kwamen ze als muggen aangerend om te kijken waar die harde muziek vandaan kwam.
Binnen no-time waren we met zo'n 25 nederlanders al weer flink aan de zuip wat uiteraard erg gezellig was. (behalve Joris die moest aan de cola)

Joris is nog maar is een keer vroeg zijn bedje ingekropen om nog een beetje bij te komen van zijn ziekheid. Don, Kevin en Ronald zijn het nachtleven van Rimini gaan opzoeken waar ze 's nachts strompelend de tent weer in kwamen kruipen.

Vandaag is Ronald met zijn nieuwe vrienden op het strand gaan liggen en zijn Don, Kevin en Joris richting de Bimota fabriek gegaan om te zien hoe de racemotoren in elkaar gezet worden.

Eenmaal aangekomen bleek dat het geen normale gang van zaken was en dat het eigenlijk alleen mogelijk zou zijn op afspraak.

Na wat geslijm en sippe gezichten kon de vrouw die we aanspraken het niet weerstaan om ons (tegen de regels in) alsnog een rondleiding te geven in de kleine maar indrukwekkende fabriek.

Erg mooi om te zien hoe de motors stuk voor stuk met de hand in elkaar gezet worden en het stukje geschiedenis achter het merk Bimota.
Gelukkig mochten er foto's gemaakt worden die ook te vinden zijn onder aan dit verslag.

Vanavond gaan we nog een keer het nachtleven bekijken om vervolgens woensdag ochtend weer de auto in te springen naar Treporti om daar te gast te zijn bij Victor en Astrid (ouders van Sjoerd). Op de planning staat een heerlijk avondmaal, een krat bier en hopelijk een mooie voetbalwedstrijd!

Wordt vervolgd!