Dag 3 en 4, de luierdagen - Reisverslag uit Balatonfüred, Hongarije van Roadtrip - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4, de luierdagen - Reisverslag uit Balatonfüred, Hongarije van Roadtrip - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4, de luierdagen

Door: Don Ruigrok en Joris van der Helm

Blijf op de hoogte en volg Roadtrip

04 Juli 2014 | Hongarije, Balatonfüred

De luierdagen

Na onze aankomst op de Balaton Füred camping hebben wij besloten om hier tot zondag te verblijven. De planning bestaat uit in de zon liggen, bier drinken en zwemmen.
Tot nu toe is dit zeker wel gelukt en zijn we ondertussen allemaal een paar tinten bruiner geworden.
We leven al 2 dagen van de zeer goedkope en lekkere broodjes van de supermarkt. Bizar hoe goedkoop alles hier is en dat ze 20 verschillende broodjes met salami, spek, worst, kaas of andere rotzooi verkopen.

Gisteravond hebben Ronald, Don en Kevin een paar Slowaken ontmoet waar ze tot diep in de nacht wodka mee hebben gedronken. Te verstaan waren ze niet maar het was erg gezellig.

Helaas is Joris sinds gisteravond ziek geworden en is lekker in zijn bedje gaan liggen. De klimaatwisseling van alle landen deed zijn bronchitis niet ten goede en hij blaft dan ook als een zeehond alles bij elkaar.
Vandaag geprobeerd bij de apotheek wat medicijnen te halen tegen de bronchitis. Verder als strepsils en neusspray zijn we helaas niet gekomen.
Gaat gelukkig al wel wat beter met Joris, alleen is hij ietwat saggerijniger door het niet roken.

Vanavond gaan we met zijn allen een groot feest bezoeken in het centrum van Balaton en gaan we zoeken naar een avondmaal wat niet bestaat uit broodjes.

• 04 Juli 2014 - 16:38

Bibi:

Meer fotos van Ronald!

Tags: zon, bier, meer, balaton