Doei Hongarije, Hallo Oostenrijk - Reisverslag uit Graz, Oostenrijk van Roadtrip - WaarBenJij.nu Doei Hongarije, Hallo Oostenrijk - Reisverslag uit Graz, Oostenrijk van Roadtrip - WaarBenJij.nu

Doei Hongarije, Hallo Oostenrijk

Door: Joris van der Helm

Blijf op de hoogte en volg Roadtrip

07 Juli 2014 | Oostenrijk, Graz

In Hongarije ging het bergafwaarts met de gezondheid van Joris.
Don en Joris hebben dan ook een Hongaarse arts bezocht die een antibiotica kuur uitgeschreven had.
Al met al hadden we binnen een half uur een arts gevonden, recept gekregen en het afgehaald bij de apotheek.

In de avond hebben we de spannende voetbalwedstrijd Nederland - Costa Rica bekeken waarbij ons hart ook bijna een paar keer stopte.

Zondagochtend zijn we met zijn alle de auto ingestapt om richting Oostenrijk te rijden, om daar een overnachting te zoeken voordat we naar onze volgende bestemming Rimini, Italie zouden vertrekken.

Eenmaal aangekomen in Oostenrijk en voor het eerst in een week een McDonalds gezien te hebben ging het nog slechter met Joris na onze lunchpauze bij de McDonalds. Zo erg dat we genoodzaakt waren om naar het ziekenhuis te moeten gaan omdat Joris geen lucht meer kreeg door het aan een stuk door hoesten.

In het ziekenhuis bleek dat de bloeddruk van Joris veel te hoog lag wat opzich wel logisch was door het vele hoesten.
Joris moest een nachtje in het ziekenhuis blijven waardoor Kevin, Don en Ronald een hotel hebben opgezocht in het centrum van Graz.

's ochtends vroeg mocht Joris het ziekenhuis verlaten, waar we helaas na het ophalen van Joris ook nog eens met auto panne stonden. De krukaspoelie blijkt bijna aan zijn einde te zijn gekomen.

Na wat kleine modificaties hopen we dat de krukaspoelie het nog even volhoud tot aan het einde van de vakantie, want het vervangen van de poelie zal 500 euro gaan kosten, waar we uiteraard geen zin in hebben.

Op het moment van schrijven stappen we de auto in naar het mooie Rimini in Italië!

Wordt vervolgd!